Cookie beleid Sc Bolsward

De website van Sc Bolsward is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Sponsors

Info Wedstrijdtafel en Boxtoezicht

Hieronder vindt u elke week een overzicht van het wedstrijdprogramma voor de wedstrijdtafel en boxtoezicht.
U kunt deze zelf printen of op de computer van de wedstrijdtafel openen. Zo heeft u online een overzicht van alle thuiswedstrijden, inclusief de competitieindeling en de wedstrijdnummers. 

 
Klik hier voor het programma van de boxtoezicht keuken
Klik hier voor het programma voor de wedstrijdtafel

          (laatste update 19-04-2024)

Attentie:

Wedstrijdtafel: Graag duidelijk aangeven bij alle leiders:
- Alle teams zijn zelf verantwoordelijk voor het schoonhouden van de boxen waar ze gebruik van maken.
- Er wordt verwacht van alle leiders dat er voor vertrek gecontroleerd wordt dat de box schoon en netjes wordt achtergelaten.

Boxnummers:
De boxnummers van SC Bolsward hebben nu de nummers 1 t/m 17.
- Boxen 1 t/m 4 bevinden zich op veld B, onder de tribune (van voormalig CAB).
- Boxen 5 t/m 11 vindt u in het hoofdgebouw van SC Bolsward.
- Boxen 12 t/m 15 (meiden en dames) zijn achter in het hoofdgebouw (van voormalig RES).
- Boxen 16 en 17 bevinden zich bij veld E (voormalig RES).
E.e.a. is ook duidelijk aangegeven op de wegwijzers op het Bolwerk, klik hier.

Velden: In het schema is ook de nieuwe benaming van de velden gebruikt:
 A, B, C, D, E en F voor de velden, klik hier.

Deze letters staan ook op het schema:
A=SC Bolsward bijveld
B=oude CAB veld
C=SC Bolsward hoofdveld
D=oude RES hoofdveld
E=oude RES bijveld
F=Ovaal (IJsbaan)

 

 LET OP: Kijk op vrijdagavond of zaterdagmorgen nog even op deze site (wedstrijdschema en laatste nieuws) of alle wedstrijden wel doorgaan; met name bij slecht weer kunnen de wedstrijden aan het begin van de morgen afgelast zijn. Om 9.00 uur worden de velden dan opnieuw gekeurd.



 
Doel van de wedstrijdtafel:
Ervoor zorgen dat scheidsrechters, leiders, trainers (zowel bezoekers als eigen) en chauffeurs een meldpunt hebben in de kantine van waaruit alles zowel voor als na de wedstrijd wordt gecoördineerd. Plaats van de wedstrijdtafel is de tafel tegen het raam in de kantine bij het bordje "Wedstrijdtafel".
 
Taakomschrijving wedstrijdtafel:
We starten om 8:00 uur en de wedstrijdtafel wordt bezet tot circa 14:00 uur.
Vanaf 14:00 uur wordt de wedstrijdtafel overgenomen door de senioren.
  
Om 8:00 uur aanvang wedstrijdtafel.
  
Wat ligt er standaard bij de wedstrijdstafel:
  • wedstrijdformulieren;
  • bakje met fluitjes, stopwatches, rode en gele kaarten, ook terugleggen in het bakje;
  • eventueel reserveshirts (achter de schuifdeuren - in de kast).  Evt. hesjes te gebruiken. Liggen in materialen box.

 
Verder klaarleggen:

  • thermoskan met koffie (doorgeven aan vrijwilligers kantine, zij noteren dit);
  • lepeltjes, suiker, melk, koekjes;
  • stevige plastic bekertjes (achter gordijntje bar schuifdeuren).

 
Wat er voor de zaterdag klaar ligt:

  • speelschema (thuiswedstrijden) van de desbetreffende dag met ook daarop in  welke box de thuis- en uitclub zit, de velden waarop gespeeld wordt en het wedstrijdnummer (staat ook op de site);
  • overzicht scheidsrechters staat op de site, klik hier.

 
Taken:

  • Alleen voor de F- en E-teams vooraf de betreffende kleine wedstrijdformulieren invullen, datum, wedstrijd, wedstrijd-nummer, coördinator etc. (bovenste gedeelte van het formulier) en het KNVB-nummer van SC Bolsward (PWDV38F).
  • Bij wedstrijdsecretaris vul je in: Ingrid te Poele. relatienummer TGQR20T .
  • Voor de A, B, C, D teams worden de wedstrijdformulieren digitaal ingevuld via SPORTLINK door de leiders van beide teams. (Bij problemen met de computer kan nog steeds het grote wedstrijdformulier worden ingevuld.)
  • Het ontvangen van de leiders, trainers, scheidsrechters. (koffie aanbieden)
  • Toezicht houden op het door de leiders van de E- en F-teams in te vullen wedstrijdformulier. Dit dient voor het begin van de desbetreffende wedstrijd zo volledig mogelijk ingevuld te worden.
  • Na afloop van de wedstrijd moet het wedstrijdformulier voor de E- en F-teams verder worden ingevuld door de scheidsrechter (uitslag, handtekening). Voor de junioren- en seniorenteams vullen de scheidsrechters de uitslagen in via SPORTLINK.
  • Het papieren wedstrijdformulier bestaat uit 3 vellen – het eerste en tweede vel komt in de groene brievenbus (hangt in de entree van de kantine). Het derde vel is voor de gastvereniging.
  • Wedstrijdformulieren van uitwedstrijden kunnen ook in groene brievenbus gedaan worden.
  • De uitslagen van de wedstrijden kunnen worden ingevuld op het overzicht in de computer waar alle wedstrijden op staan.
  • Reserveshirts: de leiders weten vooraf of ze hier gebruik van moeten maken. De reserveshirts liggen in de kast achter de schuifdeuren. Er zijn 3 maten reserveshirts.
  • De reserveshirts dienen uitgewassen te worden door het team die deze heeft gebruikt en moet de volgende week weer in de kast liggen.
  • Speeltijden teams: F-pupillen 2 x 20 min.; E-pupillen 2 x 25 min.; D-pupillen 2 x 30 min.; C-junioren 2 x 35 min.; B-junioren 2 x 40 min.; A-junioren 2 x 45 min.
  • EHBO-doos ligt achter de bar (bekend bij barpersoneel).
  • Coolpakking in de vriezer (bekend bij barpersoneel).
  • Zoekgeraakte kleding ligt op de tafel achter de bar, achter de schuifdeuren.
  • Je kunt op rekening van de jeugdcommissie koffie of i.d. halen bij de bar.

 
Telefoon wedstrijdsecretaris Ingrid te Poele. 
Email: [email protected],
[KNVB Relatienummer I.te Poele :TGQR20T].
 
Zijn er nog vragen, aanvullingen of suggesties, dan kun je terecht bij Hella Yntema
tel. 06-53313586, Email: [email protected]

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!